Friday

21st Birthday Fun!

Wow. Last my parents and I went to this amazing Japanese restaurant called Osaka in Springfield. It was SO delicious!
And here is my first legal drink. Hypnotic, coconut rum, and pineapple juice!
My second drink, papaya vodka, tart, and pineapple. (my dad is silly) 
Drink number 3! A raspberry martini! This was the strongest of them all! I can officially say I am no longer a Thai food virgin!
Here are some of the dishes we ordered. My main entree was The Green World sushi roll (Eel, avocado, and cream cheese) Even though I am vegetarian I still eat eel. I am not perfect.. I just love it so much! Now I feel bad..
At the end of the meal our waitress brought this fried banana with whipped cream and cherries. It had a sparkler in it! Everything was so delicious. It was an amazing 21st birthday! I'll always remember it.
Here is the beautiful present my Grandma Kutch gave to me.. the card was so cute!
It had the beautiful brooch I had been swooning over for the past month at her house! (I swoon over a lot of things.. haha) Isn't it gorgeous!?
love, polly :)

16 comments:

Christina said...

Awww so glad you had a great bday! That food looks YUUUMMMM and the drinks too! :)

BTW, where on EARTH did you get that AMAZING cherry pie pillow? Soooo cayooot!

-Christina :o)

Amy from Forever Curiouser said...

such a great blog, i'm following you back dear :) i hope we can be friends too!! x

Lane said...

Thanks for following my blog! I'm following yours now! You and your blog are so cute :) love it

Booga said...

I love the serious face you made before "banging the bong"! lol.

Tooo cute!

I love thai food- phenomenal. I'm glad my belly is full of Greek or I would totally be salivating over those pictures! Glad you had a good bday!

jamie-lee said...

Happy Birthday!! You look gorgeous, and the food all looked delish. Glad to hear you had a fun time xx

http://pagesixxx.blogspot.com/

Signe said...

Glad you had a nice birthday, nothing is better!

Very cute blog you have, added you on bloglovin' :) And have a nice weekend!

Elsa said...

HAAAPPAAY BIRTHDAY POLLY! Bit belated I am sorry. Those drinks look so gorgeous I am very jealous of you legally drinking.
It looks like such a perfect birthday :) xx

Amy from Forever Curiouser said...

i've added your button sweet :) and your comment comparing me to rose mcgowan made me blush and very happy! she's such a beauty (so i can't say i think i look like her!) but thank you, it made my day :) i'm so glad i've found your blog its actually amazing and your so sweet! x

elatsyrk said...

Adorable post. Those drinks look delicious and your bf is so sweet going through all that trouble to get you the mug haha .:)

Natalie said...

YUUUUUUM Osaka! They have some delish Thai. Gotta say those drinks look fun! I'm so glad you had a great birthday. You deserve it! <3

The Lilac Rabbit said...

Glad you had a great birthday. Three drinks? I probably wouldn't have made it that far. And don't feel bad about the eel thing. Sometimes I will have a spicy tuna roll if I'm having sushi with a meat-eating group.

{ I V Y } said...

omg yum yum yum!
haha great photos!

Eloise In NY said...

this is wondeful

v a m p i r e said...

lol i am glad you have so much fun

the mug ( eternal sunshine of the spotless mind ) is so cool lol

and ps the photos with the Cherry Pie pillow is sooo SWEEEEET ♥

Holly Knitlightly said...

Aw this looks like a perfect birthday! I love all of the photos. The drinks sound soo good! Haha. :) That was so sweet of Jake to make that mug for you!

leyla said...

I love birthdays! Just found your blog, I'm following now...love making new blog friends :)

Happy birthday :)